Strona Główna
|
Szukaj
|
Użytkownicy
|
Grupy
|
Galerie
|
Rejestracja
|
Profil
|
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
|
Zaloguj
Forum Forum mieszkańców Józefosławia Strona Główna
->
Józefosław i okolice
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin i komunikaty
----------------
Regulamin
Komunikaty
Forum Dyskusyjne
----------------
Józefosław i okolice
Młodzież
Kupie/Sprzedam
Nasze Osiedla
Poszukuję
Polityka
Rozrywka
----------------
Hyde Park
Humor
Sport
Muzyka
Hardware
KOSZ
----------------
KOSZ
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
korek222
Wysłany: Sob 17:40, 06 Sty 2007
Temat postu: przebudowa pulawskiej
Technologia przebudowy Puławskiej
Trwają końcowe procedury przetargowe na wykonawcę przebudowy Puławskiej na
odcinku granica Warszawy –Piaseczno ul. Energetyczna .w związku z licznymi
kierowanymi do mnie pytaniami przedstawiam planowaną technologię remontu.
Zatwierdzono następujący wariant przebudowy ;
-usunąć istniejące warstwy asfaltowe jezdni ze względu na zawartość
lepiszcza smołowego
-usunąć istniejące pobocza ,ze względu na niewystarczającą nośność i zmianę
przebiegu obu jezdni
-usunąć istniejącą podbudowę jezdni lewej (do Warszawy ) ze względu na
zmieniony przebieg jezdni lewej. Jezdnia lewa będzie wykonana praktycznie
całej długości po nowym śladzie
-wykorzystać w maksymalnym stopniu istniejącą podbudowę jezdni prawej, po
istniejącym pasie rozdziału oraz częściowo po istniejącej jezdni lewej. Ze
względu na różnice wysokościowe istniejących jezdni można wykorzystać tylko
podbudowę jednej jezdni.
-na poszerzeniach wykonać ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego
cementem i podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
-wykonać nowe warstwy asfaltowe.
Zalety rozwiązania :
-usunięcie niestabilnych warstw bitumicznych
-możliwość korekty geometrii oraz dostosowanie jej do nowo zaprojektowanych
elementów organizacji ruchu
-możliwość dostosowania konstrukcji do obciążeń 115 kN
-możliwość dość szybkiej realizacji prac
-nieograniczony dostęp do licznej infrastruktury podziemnej
Janusz@ Piechociński.pl
WWW.Piechocinski.blog.onet.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin