Strona Główna
|
Szukaj
|
Użytkownicy
|
Grupy
|
Galerie
|
Rejestracja
|
Profil
|
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
|
Zaloguj
Forum Forum mieszkańców Józefosławia Strona Główna
->
Józefosław i okolice
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin i komunikaty
----------------
Regulamin
Komunikaty
Forum Dyskusyjne
----------------
Józefosław i okolice
Młodzież
Kupie/Sprzedam
Nasze Osiedla
Poszukuję
Polityka
Rozrywka
----------------
Hyde Park
Humor
Sport
Muzyka
Hardware
KOSZ
----------------
KOSZ
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
korek222
Wysłany: Pią 10:16, 21 Lip 2006
Temat postu: koleje podwarszawskie-kolej aglomeracyjna
Przewozy pasażerskie kolei podwarszawskich
Kolej aglomeracyjna zapewnia podstawowe powiązania Warszawy z obszarem województwa mazowieckiego. Siedem linii kolejowych i linia WKD zapewniają bezpośrednie połączenie z wszystkimi miastami powiatowymi okalającymi Warszawę. W komunikacji aglomeracyjnej przewozy kolejowe ukierunkowane są na dojazdy do pracy i nauki przede wszystkim do Warszawy. Pod względem wielkości usług przewozowych do najważniejszych kierunków należą :
-Warszawa-Grodzisk
-Warszawa –Tłuszcz
-Warszawa –Mińsk
-Warszawa-Otwock
-Warszawa-Nasielsk
-Warszawa-Błonie
-Warszawa-Warka
Udział kolei w obsłudze lokalnego ruchu dojazdowego w Aglomeracji Warszawskiej uległ w ostatnich latach stałemu ograniczaniu. Stopień wykorzystania podaży usług przewozowych jest niewielki a jego zwiększeniu nie sprzyjają –dramatycznie niski stan techniczny infrastruktury kolejowej i poważne niedobory taborowe przewoźników. Dokonane w 2005 roku Warszawskie Badanie Ruchu potwierdziło dominację podaży usług transportowych na kierunku Grodzisk –Warszawa trzeba jednak pamiętać , że analizując przeciętną liczbę pasażerów w jednym pociągu przewaga kierunku grodziskiego jest mniejsza i jest pochodną wieloletniej redukcji oferty przewozowej na innych kierunkach .
Liczba pasażerów na kierunku do Warszawy w godzinach szczytu porannego z :
-Grodziska-3125 (przeciętna liczba pasażerów w pociągu -625 ) ,5 pociągów
-Tłuszcza-2360 (590 ) ,4 pociągi
-Mińska-1820 ( 590 ) ,3 pociągi
-Błonia-1561 (529 ) ,3 pociągi
-Otwocka-1362 (272) ,5 pociągów
-Nasielska – 1561 (520 ) ,3 pociągi
-Warka -783 (392 ) ,2 pociągi
Liczba pasażerów na kierunku z Warszawy w godzinach szczytu porannego do :
-Mińsk-457 (przeciętna liczba pasażerów w pociągu-229 ),2 pociągi
-Grodzisk-371 (186 ),2 pociągi
-Błonie -336 (168) ,2 pociągi
-Tłuszcz-270 (90 ),3 pociągi
-Warka-228 (228 ),1 pociąg
-Nasielsk -210 (210 ),1 pociąg
-Otwock-209 (105 ) ,2 pociągi
Jak widać z tego zestawienia kierunek Warka osiąga niezłe wyniki w obu relacjach przy jednym pociągu ,zwiększenie częstotliwości przewozów na tym kierunku może znacząco podnieść liczbę pasażerów. Kierunek Otwock przy silnie rozbudowanej sieci powiązań autobusowych ma stosunkowo słabe statystyki przewozowe .Zainteresowanych bliższymi danymi proszę o kontakt
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance
free theme by
spleen
&
Programosy
Regulamin